دانستنی‌های فوق‌العاده جالب در مورد کوکا کولا
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

 همه ما شنيده ايم كه نوشابه های گازدار برای سلامتی مضر است،

اما آيا می دانيد:

*در بسياری از ايالت های آمريكا، مامورين پليس راه دو گالن كوكاكولا در صندوق عقب ماشينشان دارند تا در صورت تصادف رانندگی، خون را با كمك آن از جاده پاك كند.

*اگر تكه ای از گوشت گاو را در يك كاسه كوكاكولا قراردهيد، پس از دو روز ناپديد می شود.

*برای تميز كردن توالت: يك قوطی كوكاكولا را داخل كاسه توالت بريزيد و يك ساعت صبر كنيد، سپس با آب پر فشاربشوييد. اسيد سيتريك موجود در كوكاكولا لكه ها را از سطوح چينی می زدايد.

*برای برطرف كردن لكه های زنگ از سپر آب كرم كاری شده اتومبيل: سپر را با يك تكه كاغذ (فويل) آلومينيوم مچاله شده آغشته به كوكاكولا بساييد.

*برای تميز كردن فساد قطبهای باتری اتومبيل: يك قوطی كوكاكولا را روی قطبها بريزيد تا با غليان كردن، آن را تميز كند.

*برای شل كردن پيچ و مهره های زنگ زده: تكه ای پارچه را كه در كوكاكولا خيس شده است برای چند دقيقه بر روی پيچ و مهره قرار دهيد.

*برای پختن گوشت ران آبدار: يك قوطی كوكاكولا را داخل ماهی تابه خالی كنيد، گوشت را لای كاغذ آلومينيوم بپيچيد; و داخل ماهی تابه بپزيد. سی دقيقه قبل از اتمام پخت، كاغذ آلومينيوم را باز كنيد، و آب گوشت را با كوكاكولای داخل ماهی تابه مخلوط كنيد تا سس قهوه ای رنگ عالی ای به دست آيد.

*برای پاك كردن چربی از لباسها: يك قوطی كوكاكولا را داخل ماشين لباسشويی پر از لباسهای چرب خالی كنيد، پودر لباسشويی اضافه كنيد و ماشين را روی دور عادی روشن كنيد. كوكاكولا به تميز شدن لكه های چربی كمك می كند.

*كوكاكولا همچنين بخار آب را از روی شيشه جلوی اتومبيل تميز می كند. (در مناطق سرد و مرطوب، مثل Midwest درشمال ايالات متحده آمريكا، گاهی اوقات شيشه جلوی اتومبيل از بيرون بخار می كند كه با برف پاك كن پاك نمی شود.

و جهت اطلاع شما:

*ماده موثر كوكاكولا اسيد فسفريك با PH برابر2.8 است. اسيد فسفريك ناخن را در مدت حدود ۴ روز حل می كند. همچنين كلسيم را از استخوانها می زدايد و عامل اصلی افزايش روز آفزون پوكی استخوان است.

*برای حمل محلول كوكاكولا (محلول غليظ شده)، كاميونهای حامل بايد از علامتهای ويژه "مواد خطرناك" كه برای حمل مواد به شدت خوردنده در نظر گرفته شده است استفاده كنند. (يكی - دوماه قبل يك كاميون حامل محلول غليظ شده نوشابه در سد قشلاق اطراف سنندج كه آب شرب اين شهر را تامين می كند، سقوط كرد. )

*توزيع كنندگان كوكاكولا بيش از ۲۰ سال است كه از كوكاكولا برای تميز كردن موتور كاميون های خود استفاده می كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ :یک شنبه 9 / 1 / 1392برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥