سلام فرشته کوچولو!
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

 سلام فرشته کوچولو!

فقط می توانم بگویم، مراقب خودت باش. گرگ های دوروبرت زیادند!

دوروبرت آدم هایی هستند که فریبت می دهند. مبادا غصه بخوری، مبادا اشک بریزی...

طاقت دیدن اشکهایت را ندارم. طاقت ندارم ببینم که قلب کوچکت را می شکنند، هر چند، دیگر بزرگ شده ای و بچه نیستی  به قلبت بگو هوای دل بیچاره و دربه در مرا داشته باشد.

نگرانم! نگرانم گلکم. بیم از آن دارم که وعده های پی در پی، دلت را از من بگیرند. تو را قسم می دهم به اشک هایی که در حال  ریختن است، به اشک هایی که ریخته شده و خواهد ریخت! ذره ای، فقط ذره ای به فکر من وقلبم باش.

دیگر توان ندارم، دیگر نمی توانم جداییت را، ندیدنت را تحمل کنم.

دلم را ببین، ببین چگونه دریای خون شده است.

اما فقط می بینی و می گذری! اعتنایی هم نمی کنی!

آخر بی وفا! این رسم عاشقی نیست، آیا رسم دوست داشتن این است؟!!!

منی که لحظه های عمرم را با یاد تو پر کرده ام عاقبتم چیست؟

چرا ضربان قلبم را نمی شنوی که تو را می خواند؟ تو را فریاد می زنند...

خداوندا!!! نمی دانم چه کنم؛ آیا فرشته ام مرا دوست دارد؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ :جمعه 1 / 6 / 1391برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥