مادر ای والاترین رویای عشق
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

 مادر ای والاترین رویای عشق


مادر ای دلواپس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتای من

اولین و آخرین معنای عشق

زندگی بی تو سراسر محنت است

زیر پای توست تنها جای عشق

مادر ای چشم و چراغ زندگی

قلب رنجور تو شد دریای عشق

تکیه گاه خستگی هایم توئی

مادر ای تنهاترین ماوای عشق

یاد تو آرام می سازد مرا

از تو آهنگی گرفته نای عشق

صوت لالائی تو اعجاز کرد

مادر ای پیغمبر زیبای عشق

ماه من پشت و پناه من توئی

جان من ای گوهر یکتای عشق


دوستت دارم تو را دیوانه وار

از تو احیاء شد چنین دنیای عشق

ای انیس لحظه های بی کسی

در دلم برپا شده غوغای عشق

تشنه آغوش گرم تو منم

من که مجنونم توئی لیلای عشق


نظرات شما عزیزان:

تبلیغ در سایت شما
ساعت0:42---15 ارديبهشت 1392
سلام
بنده سایتی ساخته ام که تبلیغات تمام وبلاگ ها را گرفته و به آنها به ازای بازدید و کلیک بر تبلیغات پول میدهد
روش کار اینگونه است که :
با عضویت در سایت شرکت ما حساب بانکی ایجاد می شود و بعد از رسیدن به 5 تومان قابل برداشت است
کاملا واقعی است همین الان خیلی ها دارن پول در می آرن
بلاگفا نظرات را بلاک میکنه
در گوگل سرچ کن p30 rank


تبلیغ در سایت شما
ساعت15:41---13 ارديبهشت 1392
سلام
بنده سایتی ساخته ام که تبلیغات تمام وبلاگ ها را گرفته و به آنها به ازای بازدید و کلیک بر تبلیغات پول میدهد
روش کار اینگونه است که :
با عضویت در سایت شرکت ما حساب بانکی ایجاد می شود و بعد از رسیدن به 5 تومان قابل برداشت است
کاملا واقعی است همین الان خیلی ها دارن پول در می آرن
بلاگفا نظرات را بلاک میکنه
در گوگل سرچ کن p30 rank


تبلیغ در سایت شما
ساعت5:54---13 ارديبهشت 1392
سلام
بنده سایتی ساخته ام که تبلیغات تمام وبلاگ ها را گرفته و به آنها به ازای بازدید و کلیک بر تبلیغات پول میدهد
روش کار اینگونه است که :
با عضویت در سایت شرکت ما حساب بانکی ایجاد می شود و بعد از رسیدن به 5 تومان قابل برداشت است
کاملا واقعی است همین الان خیلی ها دارن پول در می آرن
بلاگفا نظرات را بلاک میکنه
در گوگل سرچ کن p30 rank


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ :شنبه 10 / 2 / 1392برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥