فکر بکر اقتصادی
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

 چاک از یک مزرعه‌دار در تکزاس یک الاغ خرید به قیمت ۱۰۰ دلار .

قرار شد که مزرعه‌دار الاغ را روز بعد تحویل بدهد. اما روز بعد مزرعه‌دار سراغ چاک آمد و گفت :

متأسفم جوون . خبر بدی برات دارم . الاغه مرد.

چاک جواب داد : ایرادی نداره . همون پولم رو پس بده.

مزرعه‌دار گفت : نمی‌شه . آخه همه پول رو خرج کردم.

چاک گفت : باشه . پس همون الاغ مرده رو بهم بده.

مزرعه‌دار گفت :

می‌خوای باهاش چی کار کنی؟

چاک گفت : می‌خوام باهاش قرعه‌کشی برگزار کنم.

مزرعه‌دار گفت : نمی‌شه که یه الاغ مرده رو به قرعه‌کشی گذاشت!

چاک گفت : معلومه که می‌تونم . حالا ببین . فقط به کسی نمی‌گم که الاغ مرده است.

یک ماه بعد مزرعه‌دار چاک رو دید و پرسید: از اون الاغ مرده چه خبر؟

چاک گفت : به قرعه‌کشی گذاشتمش. ۵۰۰ تا بلیت ۲ دلاری فروختم و ۸۹۸ دلار سود کردم.

مزرعه‌دار پرسید : هیچ کس هم شکایتی نکرد؟

چاک گفت : فقط همونی که الاغ رو برده بود. من هم ۲ دلارش رو پس دادم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ :دو شنبه 28 / 11 / 1391برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥