ای نامت از دل و جان
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

ای نامت از دل و جان ، در همه جا به هر زبان جاری است
عطر پاک نفست ، سبز و رها از آسمان جاری است
نور یادت همه شب ، در دل ما چو کهکشان جاری است

تو نسیم خوش نفسی ، من کویر خار و خسم
گر به فریادم نرسی ، من چو مرغی در قفسم
تو با منی اما من از خودم دورم
چو قطره از دریا ، من از تو مهجورم

ای نامت از دل و جان ، در همه جا به هر زبان جاری است
عطر پاک نفست ، سبز و رها از آسمان جاری است
نور یادت همه شب ، در دل ما چو کهکشان جاری است

با یادت ای بهشت من ، آتش دوزخ کجاست
عشق تو در سرشت من ، با دل و جان آشناست

با یادت ای بهشت من ، آتش دوزخ کجاست
عشق تو در سرشت من ، با دل و جان آشناست
چگونه فریادت نزنم ، چرا دم از یادت نزنم در اوج تنهایی
اگر زمین ویرانه شود ، جهان همه بیگانه شود ، تویی که با مایی

ای نامت از دل و جان ، در همه جا به هر زبان جاری است
عطر پاک نفست ، سبز و رها از آسمان جاری است
نور یادت همه شب ، در دل ما چو کهکشان جاری است



نظرات شما عزیزان:

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ♥ـا♥♥♥♥♥
ساعت19:15---22 دی 1391
سلام
تا جائی که یادم مانده است از اولین روزی که خبر ایجاد وبلاگتو دادی لینکت کردم ولی نمی دانم چی شده منو لینک نکردی و یا حذفیدی
به هر حال آرزوی موفقیت برایت دارم
خیلی هم مهم نیست اینجا اختیار دست خودته
من افتخار می کنم در لیست پیوندهای وبلاگم هستی و خواهی بود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ : 19 / 10 / 1391برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥