خداکندکه بیایی...
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

اي كه هزار، هزار شمع در انتظار يك نگاه تو سوختند .

شوري است عشق تو و دلنشين غمي است به انتظار قدم‌‌هايت زيستن،

بدان كه مصراع زندگيم با قافيه تو پايان خواهد يافت.

بيا كه اگر تو بيايي تمامي شب‌هاي يلداي غم سپيده صبح را

مهمان هميشگي دلم خواهد كرد...

نمي‌دانم آيا دل كوچكم تا ظهور تو در تكاپو است يا تا غروب آرزوهايش چيزي نمانده....

اما ... غمگين‌ام و مي‌ترسم كه دلم از جنب و جوش بيافتد و تو نيايي....

افسوس، من و كلمات مجنونم شايد روز آمدنت را نبينيم

من به همه كساني كه آن روز تو را مي‌بينند

و در دو سوي خيابان‌ها قلبهاي سبزشان را به تو هديه مي‌دهند، حسوديم مي‌شود

 

مولاجان منتظرم هر لحظه كه روي ماهت را ببينم

بيابهترين ناجي ما؛ميداني كه به حضورنازنينت محتاجيم

چراكه انسانهامعناي نفس پاك گلهارا از ببرند بيا و مارا تولدي دوباره ببخش

مولا جان ادركني

 

آقاي من

امشب تمام ستاره ها را فرا مي خوانم
ماه را از آسمان مي خوانم وتو را از دل شب

آقاي من

نكند نيايي من دلم را براي بودن با تو پيوند مي زنم
با تاريكي شب
امشب ستاره  باران خوام كرد خانه قلبم را

آقاي من

كجايي؟...
قدم هايم را استوارتراز هميشه خواهم برداشت
 زيرا مي دانم در چند قدمي ام هستي

امشب براي بودن زمزمه خواهم كرد و باور خواهم كرد
چشمان خسته ام را

آقاي من

سياهي چشمانم را به دنبالت مي فرستم
خواهم يافت آنچه را تاكنون در انتظارش بودم

خدا كند كه بيايي...
آمين يا رب العالمين

دانلود تواشیح زیبای(گل نرگس جوونه زد)باکیفیت عالی

دانلود موسیقی سایت با کیفیت عالی(جهت استفاده در زنگ تلفن همراه)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ : 14 / 10 / 1391برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥