عاشقانه های
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

به چه می اندیشی ؟ به پرستوی نگاهت که شبی بارانی ، لانه در قلب منه خسته گرفت ؟

گاهی آنقدر سرگرم آرزوهایت هستی که نمی دانی خودت آرزوی کسی هستی 

یارانه محبت هاتو قطع نکن ! من زیر خط فقر مهربونی هاتم

میگن آخر معرفت اونقدر دوره که عمر آدم کفاف نمیده که بهش برسه ، اما یه اس فرستادم برای اونی که آخر جاده معرفت ایستاده

به علت بارش سنگین بی وفایی جاده دوستی لغزنده است ، لطفا با محبت برانید

نوشتم این پیام با شوق و خنده ... که باشی با خبر از حال بنده ... نوشتم این پیام از دل برایت ... جوابش را بده جانم فدایت

بودنت هدیه ایست برای دل کوچک من ، و آرزوی من شادی دل دریایی توست

نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت ، بی آنکه ذره ای به یادم باشی

نوشتم نامه ای از برگ گندم … فراموشم مکن از حرف مردم … من آن افسانه ی مرغ اسیرم ، که میخواهم در آغوشت بمیرم

بهترین لحظه های وقتیست که بهترین ها به یادت باشند ، بهترین نیستم اما بیادتم

سرخوش آن لحظه که از دوست سلامی برسد ... بی خبر باشی و از دوست پیامی برسد

کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت ... ولی آهسته میگویم الهی بی اثر باشد

با لبی خاموش صدایت میکنم ... گرچه دورم از صمیم قلب دعایت میکنم

عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه ... تو رو دیدن واسه من قشنگ ترین دقایقه

ای که یادت بهترین مفهوم بیداریست ... عطر یادت تا ابد در خاطرم جاریست

رسم ما آوارگان ترک وفا و دوست نیست ... رسم ما دریادلان خشکیدن احساس نیست ... ما محبت را به نام دوست اهداء می کنیم ... تا صداقت زنده است ما هم رفاقت می کنیم

خوشبختی را در همین لحظه باور کن ، لحظه ای که کسی به یاد توست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ : 5 / 10 / 1391برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥