عاشقانه ها
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره


فرقي نميکنه گودال کوچک باشي يا درياي بيکران ، زلال که باشي آسمان در تو پيداست

چقدر روح محتاج لحظاتي است که در آن هيچ کس نباشد !

وقتي تنها شدي ، بدون خدا همه رو بيرون کرده که فقط خودت باشي و خودش

دوري فقط تعبيري است که فاصله ها از ما دارند ، اما بيخبرند از نزديکي دلهايمان

هرگز به ديگران اجازه نده قلم خودخواهي دست گيرند ، دفتر سرنوشت را ورق زنند ، خاطراتت را پاک کنند و در پايانش بنويسند قسمت نبود !!

خدايا کمک کن ديرتر برنجيم ، زودتر ببخشيم ، کمتر قضاوت کنيم ، و بيشتر فرصت دهيم

جهان بي دوستان زندان جان است ... صفاي زندگي با دوستان است

شايد دوري بهانه خوبي براي بي خبري باشد ، اما دليل خوبي براي فراموشي نيست

رنگين کمان هميشه پاداش کساني است که تا آخرين لحظه زير باران مي مانند

گاهي اوقات از نردبان بالا ميري تا دستاي خدا رو بگيري ، غافل از اينکه خدا همون پايين ايستاده و نردبان رو نگه داشته است

افسار دلم دست خدا بود چنين شد ... اي واي اگر دست خودم بود چه مي شد؟ ... مقصود دلم مهر و وفا بود چنين گشت ... گر مقصد من جور و جفا بود چه مي شد؟

يادت اي دوست بخير ... بهترينم ، خوبي ؟ ... خبري نيست ز تو ... دل من ميخواهد ... که بداني بي تو ... دلم اندازه دنيا تنگ است ... مي سپارم همه زندگيت را به خدا

دوستان با وفا سايه گستر لحظه هاي تلخ و شيرين روزگارند .... سايه ات برقرار ...

براي ماندن هميشه بودن لازم نيست ، گاهي بايد رفت تا براي هميشه ماند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ : 5 / 10 / 1391برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥