ازکنکورتادانشگاه باسهراب
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

  

 

 

 

سهراب کنکوري!

 

اهل تحصيلم من

نمره هايم بدنيست

ده دوازده چهارده گاه گاهي هم بيست!!!

من دبيري دارم بهترازابرسپيد

دوستاني بدترازشمرويزيد!

جزوه هايي دارم نمي فهمم که چيست!

دانش آموزم من تخته ام ديواراست

همه ذرات علومم متناقض شده است

من درس هاراپي دعواي معلم مي خوانم پي پرخاشي تند!

اهل تحصيلم من

کارمن درس است وکتاب

گاه گاهي درس مي خوانم!

تابه تشويقي من تاه شود

چه خيالي چه خيالي مي دانم

برگه پاسخ من کامل نيست خوب مي دانم مدرکم آبکي است!

من نمي دانم که چرا مي گويند اين يکي ممتازاست

آن يکي ممتازاست

آن يکي معرکه نيست

وچراهيچ جافرصت درس براي نفرآخرنيست

رتبه ي بيست هزارچه کم ازرتبه ي اول دارد؟

تست را بايدزد

درس رابايد خواند!

کار ماشايداين است که درحسرت دانشگاه شناورباشيم

دست دردست هم دهيم به مهر غم بيکاري را کم کنيم

کارما شايداين است که سرباز شويم

سرمان رابتراشيم ازته شادباشيم که ما خوشتيپيم

صبح هاهمره خورشيد بيدار شويم

همره بادونسيم پادگان رابدويم!

بگذريم من خوب مي دانم

سرنوشت همه ما بسته بريک عدداست

رتبه هادرکنکور!!

آي مردم!

زندگي را ننشانيم ميان اعداد

همه بايد زنده باشيم وجوان زندگي هم بکنيم

کارمااينک چيست؟

کارماشايداين است که دعايي بکنيم

اي خدا تورسان عددي يک مددي به جوان هايي با سرنوشت عددي.

 

 

 

 

سهراب دانشجو!

 


اهل دانشگاهم

رشته ام علافي است!

جيب هايم خالي است

مادري دارم حسرتش يک شب خواب

دوستاني همه ازدم ناباب!

وخدايي که مراکرده جواب

اهل دانشگاهم

قبله ام استاداست جانمازم نمره

خوب مي فهمم سهم آينده ي من بيکاريست!

من نمي دانم که چرا مي گويند مرد تاجرخوب است و مهندس بيکار؟!

وچرادروسط سفره ي مامدرک نيست؟

چشم هارابايدشست جورديگر بايد ديد

بايدازقيمت دانش ناليد

وبه آنها فهماند

من اينجا فهم رافهميدم...

 

 

 

 

 

نشان سيز

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ :دو شنبه 27 / 12 / 1390برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥