♂ســــــــه نقطـــــــــــه...♀
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

 معني سه نقطه چيه ؟ ؟ ؟

 هميشه اخر همه چيز سه نقطه لازمه

 يا اينكه سه نقطه معني ميده هنوزم همه چيز ادامه داره ؟؟؟ 

 

 

 

دوستت دارم به اضافه ی سه تا نقطـــــــــــه!

تابدانی من و دوستت دارم هایم

امتداد داریم در تو تا همیشـــــــــــــــــــــه

مثل همین سه  نقطه ...

 

 

 

به خود امید میدهم که همیشه کسی باید باشد

 تا معنی سه نقطه آخر جملاتم را بفهمد...

انگار همه از حال درونم بی خبرند...

 

 

  

فکر می کردم می شود کمی،

ساعتی

ثانیه ای

لااقل به قدر ِ یک نگاه،

یه نگاه ساده که یک دنیا سه نقطه دارد ...

آرام بگیرم از دلتنگی

 

  

 

چه قدر زیباس این سه نقطه ها چقدر وسیع میگوییم آمد...میگوییم رفت...تمام حرف دل را در خود خلاصه کرده

کاش که امشب...

چه سکوت زیبایی با ...

گاه میتوان ...  گذاشت تا در اوج تنهایی هر طور که خواستیم آنرا تماشا کنیم

فقط نگاه کن به این مرگ تدریجی...

 

  

 

چقدر کلمات کوچک میشوند و پنهان وقتی میخواهی از یک چیز بزرگ بنویسی و آشکار!

من عاشق سه نقطه هستم!

همیشه کامل ترین چیزها را بیان میکند از زبان من

حالا هم ... فقط!

شاید کسی بفهمد

 

  

 

سه نقطه ها ...

 

گاهی پُرن از حرفای نگفته ...

 

گاهی پُرن از سکوت ...

 

گاهی پُرن از دلتنگی ...

 

گاهی پُرن از بغض ...

 

 گاهی پُرن از هیچ ...

 

بعضی روزها ,ما هم شبیه ... ایم !

 

  

 

میخواهمت

 

 باتمام وجود خسته ام

    

با یک مشت  لرزه دردستانم

                                                         

 بااین اشک های مثل خودت

      

  کاش راست نمیگفتم:

                 

   عاشق نیستم

                                   

  وسه نقطه ای درکارنیست .

 

 

...

 

این سه نقطه را برای

تـــو گذاشته ام

همیشه اینها نشانه ی سانسور

نیست،هزار حرف و تصویر و خاطره

در آن خوابیده

مثل من که وقتی نگاهت میکنم

و

:جز سه نقطه نمی بینم

من..."تـــو"...خدا

 

 

 

سه نقطه به معنای چیزهای مشابه

سه نقطه به معنای گریه ای پنهان

سه نقطه به معنای چیزهایی که می دانیم و نیاز به نوشتن نیست

سه نقطه یعنی دردهایی که داری اما نمی توانی بگویی

سه نقطه یعنی غم هایی که داری اما نمی توانی بگویی

سه نقطه یعنی حرفهایی که می خواهی بگویی و نمی توانی

کاش می توانستی بگویی ...

 

 

 

سه نقطه

 

و گاهی هم چند نقطه

                                     

تمام حرف دلت

 

در این نقاط هست!

 

سه نقطه

 

در الفبای هیچ کتابی نیست!

 

هیچ معلمی

 

به من یاد نداد که

 

سه نقطه یعنی چه؟!

 

 

 

نــه سـه نقطه ایــم کـــه یعنـی ادامـه داریـــــــــم . . .

نــه یـک نقطه ایـــم کـــه یعنـی تمـام شــده ایــم .

دو نقطه مـانده ایـــم میــــان زمیــــن و هـــــــو ا :

 

 

 

همیشه باید یک کسی باشه ،

که معنی سه نقطه‌های انتهای جمله‌هاتو بفهمه........!

همیشه باید کسی باشه ،

تا بغض‌هات را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمه......!

باید کسی باشه ،

که وقتی صدات لرزید بفهمه.......!

که اگر سکوت کردی، بفهمه......!

کسی باشه ،

که اگر بهانه‌گیر شدی بفهمه......!

کسی باشه ،

که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن و نبودن بفهمه..!

بفهمه که درد داری..!

که زندگی درد داره...!

که دلگیری...!

همیشه باید کسی باشه 

 

  

 

روزه ی سکوت می گیرم . . .

به نیت همه ی حرفهایی که کسی منتظرشان نبود

و همه ی معادلاتی که در زندگی حل نشده ماند . . .!

سه نقطه...!

زیباترین شعر دنیاست

 ‍‍پر از رمز و راز و حرف های یواشکی . . .

 

 

 

سه نقطه کنایه از همه ی صفات خوبه

امان از سه نقطه هایی که غوغا می کند

 

 

 

سه نقطه جای خالی ازدحام تمام مطلق های متنافی ست...

 از سپیدار تا سپیددار ...

 از دشنام تا عاشقانه ای ناب ...

 

 

 

تمام حرفهایم همان سه نقطه هایی که هرگز نوشته نشد

 

 

 

به اندازه ی تمام سه نقطه های دنیا با تو حرف  دارم

اما سه نقطه...!!!

 

 

 

سه نقطه پر از حرف دارم، اینجا دیگر جا نمیشوند انگار!!...

 

                                   

 

 



نظرات شما عزیزان:

تبسم
ساعت19:18---8 شهريور 1391
خواهیش ائلیرم!!!!!!!

H@med dada
ساعت23:35---7 شهريور 1391
ساغول

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ :شنبه 7 / 6 / 1391برچسب:,
  • نویسنده :