منتظر
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

منتظر...

پروانه ها دیگر پرواز را دوست ندارند. بلبلان عاشق هوس نمی کنند به عشق کسی بخوانند. چشمان خسته از بس انتظار ظهورت را کشیده اند خسته و خواب آلودند و تو ای مهدی فاطمه! که خداوند لقب قائم را عطایت کرد!بدان دل من با آرزوهایش از تو میخواهد که بیایی، بیایی و من به همراه تمام بچه های یتیم با دسته ای گل یاس سفید مقدمت را گلباران کنیم. بیایی و ریشه ی ستم را بسوزانی و دلهای تشنه را با باران محبتت سیراب کنی.

من که تنهائیم همچون همچون جاده های بی انتهاست و به همنشینی تو نیازمندم.

من که از منتظران تو هستم هر چند کاری نکرده ام که تو خشنود باشی! ولی بزرگوار هستی و می دانم که می آیی....

می دانم که دیگر ظهورت نزدیک است و خواهی آمد؛ با دستی پر از صفا و قلبی پر از عشق و محبت می آیی و خیمه ی تشنه ی منتظران را سیراب می کنی، به امید آمدنت....

 

یوسف زهرا بیا...



نظرات شما عزیزان:

آوا
ساعت23:12---5 شهريور 1391
یاشا ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ :پنج شنبه 2 / 6 / 1391برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥