رخ نما بهر نگاهم
کلیک بر روی تبلیغات یادتون نره

رخ نما بهر نگاهم كه مرا طاقت تنهایی نیست

دل سپار بر دل عصیان كه مرا طاقت رسوایی نیست

كنج میخانه شب و روزم شده نام تو باز

كن صدایم كه در این میکده چو من شیدایی نیست

تار و پود دلم اینك شده غرق نیاز تو دوست

دست من گیر تو امروز كه دگر فردایی نیست

یاد تو در دل من چو خون جاری گشت

همه اشكال فلك دیدم و چون تو مرا ماهی نیست

رخ نما بهر نگاهم كه اینك محتاج نگهم

سجده بر نام تو دارم و دگر مرا امایی نیست

هر زمان نام تو خواندم دلم آرام گرفت

گرمتر از خانه پر مهر تو مرا جایی نیست

دل ما خانه عشق است تو بیا به مهمانی ما

باده ومی مهیاست ولی ساقی نیست

بیا تا باده بنوشیم و نشینیم بر مرکب عشق

ساقیا چو امشب گذرد دگر عمری باقی نیست



نظرات شما عزیزان:

ava
ساعت20:52---25 ارديبهشت 1391
ممنون حامد .... به قول خودت یاشا ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تاریخ :یک شنبه 22 / 2 / 1391برچسب:,
  • نویسنده : ♥نشـان سـیــــღز♥♥♥